در امور اداری اداره ما :
صندوق بازنشستگی را اشتباه کردند و می گویند راهی برای بازگشت ندارند
صندوق بازنشستگی را اشتباه کردند و می گویند راهی برای بازگشت ندارند

در پی انتشار گزارشی از مجموعه قوانین نقل و انتقال صندوقهای بازنشستگی سئوالات بسیاری از سوی مخاطبین دریافت کردیم که کم کم به برخی ازآنها اشاره خواهیم کرد.

مصاحبه از : میلاد اصفهانی

در این جا مصاحبه ای داریم با یکی از مخاطبین که مشکل خود را درزمینه انتقال صندوق بازنشستگی پیگیر هستند.

خبرنگار / لطفا بفرمایید ، مشکلتان چیست؟وچطور به این مشکل پی بردید؟

مخاطب / با سپاس از اینکه وقت رو به من دادید.من پارسال متوجه این موضوع شدم و هرچی به امور اداری و امور حقوق و دستمزد گفتم، متاسفانه حرف من رو یک اشتباه فرض کردند و پیگیری نکردند.

من خودمم اول شک کردم ولی یک کم که به گذشته فکر می کردم یادم اومد که چند بار استعلام کردم و به صندوق بازنشستگی ادارمون بدهکار نبودم.والان خیلی بدهکارم.

من متوجه شدم که دو صندوق بیمه ای دارم و بامشورت دوستان مجبور شدم خودم اقدام کنم. حسابدار اداره به من گفت من فقط یک صندوق دارم ولی تحقیق که کردم دیدم دوصندوق دارم . و صندوق دوم از وقتی حساب دارم که مدیر اداری مون عوض شد و متاسفانه علی رغم نامه ها و مکاتبات اداری عمل کرده و من رو به دردسر انداختند.

خبرنگار / خوب اموراداری و مالی اداره شما چی گفتند :

مخاطب / اونا به من گفتند کاری نمی شه کرد اتفاقیه که افتاده و باید صندوقت رو عوض کنی.

خبرنگار/ یعنی به شما گفتند باید برید به صندوق دوم.

مخاطب / بله دقیقا به من گفتند بی خیال پیگیری شو و برو صندوقت رو عوض کن .

خبرنگار / خوب الان شما چه کار کردید .

مخاطب / من رفتم دفتر مرکزی(اداره) در تهران و موضوع را پیگیری کردم، متاسفانه اونها(کارشناسان شهرستان) هم می گویند این اشتباه را نمی شود حل کرد. درصورتی که مدیران ارشد و کارشناسان حقوقی می گویند حق با من است و باید درست شود.

من برام یک سئوال است و آن اینکه به چه دستوری و به چه مجوزی صندوق من رو عوض کردند.و چرا هروقت من پیگیری می کردم به من نمی گفتند : که این اتفاق افتاده. من بااینکه استخدام رسمی هستم و نامه های صندوق مشخص شده ولی امور اداری برخلاف نامه ها اقدام کرده و حالا من گرفتار این موضوع شده ام .

خبرنگار / انشالله که مشکلتون جل می شه . نگران نباشید . ما هم سعی می کنیم پیگیری کنیم و اگر موردی بود به شما اطلاع می دهیم . ممنون که در مصاحبه ما شرکت کردید .

مخاطب / من ممنونم بابت وقتی که به من دادید . البته من تمام سعی ام را می کنم که این قضیه حقوقی نشه . حوصله دردسرهای بعدش را ندارم. دعا کنید مشکلم حل شه ...

خبرنگار / اگر مشکلتون حل شد به ما خبربدید که راه حل را بررسی کنیم . و دوستان دیگر را راهنمایی کنیم تا به این مشکلات دچار نشوند .

  3 دی 1396
بخش : گفتگو / جامعه
کد خبر: 60982
تگ ها :

info@sajedkhabar.ir__ sajedkhabar@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
نظرسنجی

به نظر شما کدام یک از نیروها توانستند خدمات بهتری به سیل زدگان ارائه دهند؟


صیدنیوز