مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان:
کاهش 40 درصدی شکایات در حوزه ICT

https://golestan.ict.gov.ir/MediaServer/74UUYGG67iKcybpey2yZeR/208528_0_2020_8_600_0_0_jpg_0_0/%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-40-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af%db%8c-%d8%b4%da%a9%d8%a7%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d9%88%d8%b2%d9%87-ICT.jpg

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از پاسخگویی به بیش از دو هزار مورد شکایات مردمی در شش ماه اخیر خبر داد.
به گزارش ساجد خبر، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه 195 در شش ماهه اول سال جاری حدود دو هزار مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه 195 تعداد هزار و 428 مورد در حوزه اینترنت، 485 مورد تلفن همراه، هفده مورد خدمات پستی، هشت مورد تشعشعات دکل های مخابراتی، 16 مورد دفاتر پیشخوان و 22 مورد خدمات ارزش افزوده می باشد که به تمامی شکایات رسیدگی شده است.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان ادامه داد: حجم شکایات وارده در شش ماه سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش حدود 40 درصدی روبرو بوده است و زمان پاسخگویی به شکایات از 5 روز کاری به سه دهم روزکاری رسیده است.
وی در خصوص سامانه 195 اضافه کرد: سامانه 195 سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن 195 و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.

  27 مهر 1399
بخش : گلستان / فناوري و اطلاعات
کد خبر: 78026
تگ ها :

info@sajedkhabar.ir__ sajedkhabar@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
نظرسنجی

در حادثه مهار و اطفای دیر هنگام آتش سوزی توسکستان چه کسی را مقصر میدانید؟


مخابرات صیدنیوز